تکنولوژی

اهمیت داشتن قاب گوشی برای حفاظت از گوشی موبایل

حفاظت از گوشی با داشتن قاب

گوشی های تلفن و همراه امروزه یکی از ضروری‌ترین و مهم ترین ابزار مورد استفاده بشر است. همه ما در طول روز مدت زمان زیادی را صرف استفاده از این ابزار ارتباطی می کنیم. به همین دلیل نیز یافتن روش هایی جهت جلوگیری از آسیب ها به گوشی همراه امری مهم و ضروری به شمار می آید. یکی از وسیله‌هایی که امروزه از گوشی‌های همراه به خوبی در برابر آسیب‌ها و ضربه‌ها حفاظت می‌کند؛ کاور یا همان قاب گوشی است. این ابزار محافظتی مزایای بی‌شماری برای گوشی‌های همراه دارد. در این مقاله قصد داریم تا به اهمیت داشتن قاب گوشی و استفاده از آن بپردازیم.

چرا استفاده از قاب گوشی دارای اهمیت بالایی است

چرا استفاده از قاب گوشی دارای اهمیت بالایی است

قاب‌های گوشی از جنس‌های سیلیکونی و پلاستیک‌های فشرده و مقاوم ساخته می‌شوند. این قاب‌ها در رنگ‌های متنوع و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند؛ بنابراین سلیقه تمام افراد را به خوبی پاسخگو خواهند بود. اما چرا باید از قاب گوشی استفاده کنیم؟ پاسخ این سؤال بسیار آسان است. محافظت!

استفاده از قاب های گوشی سبب میشود تا گوشی هوشمند شما طول عمر بیشتری داشته باشد. برای همه ما پیش آمده است که گاهی گوشی ناگهانی از دستمان سرخورده و به زمین می افتد. داشتن قاب گوشی در این زمان سبب می شود تا میزان آسیب وارده به گوشی هوشمند در این زمان به طور چشمگیری کاهش پیدا کند. همچنین داشتن قاب گوشی سبب می‌شود تا بدنه گوشی از خط و خش و خراش ها نیز در امان باشد.

گوشی های هوشمند از قیمت بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین حفظ سلامت آن ها در جلوگیری از هزینه‌های اضافی بسیار مؤثر است. داشتن قاب گوشی باعث می شود تا گردوغبارهای موجود در هوا و محیط وارد گوشی نشود. اگر از قاب گوشی استفاده نشود و گردوغبار وارد شیارهای کوچک گوشی شود، در زیبایی و عملکرد دراز مدت گوشی تأثیر منفی خواهد گذاشت و از طرفی تمیز کردن انباشت های گردوغبار از گوشی نیز کار دشواری خواهد بود.

همچنین قاب های گوشی باعث می شود تا ظاهر گوشی همراه شما از حالت یکنواخت خود خارج شده و جالب تر و جذاب تر شود. شما می‌توانید قاب گوشی ارزان را در طرح‌های متنوع و فانتزی انتخاب و تهیه کنید و هر بار یکی از قاب ها را بر روی گوشی انداخته و از ظاهر جدید تلفن همراه خود لذت ببرید. بنابراین در دنیای امروز که افراد به دنبال داشتن انواع اکسسوری گوشی متنوع و خاص هستند. استفاده از قاب‌های متنوع و جذاب گوشی می‌تواند به عنوان یک اکسسوری همگام با لباس و پوششتان باشد.

قاب گوشی چه کاربرد دیگری دارد

با پیشرفت تکنولوژی گوشی‌های هوشمند نیز دستخوش تغییرات بسیاری شدند. اندازه گوشی‌ها، دوربین و کیفیت تصویر آنها همگی تغییر کرد. اما آنچه در صنعت طراحی و عرضه گوشی های همراه یک انقلاب بزرگ را به پا کرد؛ پاور بانک ها و شارژهای بی سیم بودند.

همراه داشتن پاور بانک و یا انواع شارژهای بی سیم امروزه به یک کار متداول و رایج تبدیل شده است. همراه داشتن این ابزارها سبب می‌شود تا در هر جا و هر زمانی بتوانید باطری گوشی خود را شارژ کنید. حالا قاب‌هایی نیز طراحی شده‌اند که این خواسته و تقاضای مشتریان را به خوبی پاسخ می‌دهند.

تقریباً از سال 2018 قاب‌هایی طراحی و به بازار عرضه شدند که به قاب باطری دار شهرت یافتند. این قاب ها یک ترکیب جذاب و کاربردی از یک کاور محافظتی و یک پاور بانک است. این قاب‌ها علاوه بر اینکه از گوشی هوشمند شما در برابر انواع ضربه و سقوط محافظت می‌کند. همچنین می‌توانند در زمان اتمام شارژ باطری گوشی همراه وارد میدان شده و با پاور بانکی کوچکی که با خود دارند از خاموش شدن گوشی همراه جلوگیری کنند. این قاب ها یک شارژ همراه و همیشگی هستند.

قاب گوشی چه کاربرد دیگری دارد

جمع‌بندی در مورد اهمیت داشتن قاب گوشی

همان‌طور که گفته شد قاب گوشی نقش بسیار مهمی در حفظ گوشی ایفا می کند. قاب های محافظ از جنس قاب سیلیکونی و گاها پلاستیک های مقاوم و محکم ساخته می شوند. استفاده از این قاب ها به خوبی از گوشی شما در برابر انواع ضربه محافظ خواهد کرد. حرارت و دمای بالا به گوشی هوشمندتان آسیبی نخواهد زد. ظاهری زیبا را به گوشی شما هدیه می دهد.

شما تنها با داشتن یک قاب گوشی سامسونگ ارزان می توانید ظاهری جدید را به گوشی بدهید و از یکنواختی خارج شوید. با داشتن قاب گوشی دیگر نیازی به صرف هزینه های بالا برای تهیه یک گوشی جدید ندارید. همچنین خرید و داشتن قاب گوشی سبب می شود تا طول عمر گوشی افزایش پیدا کند و لذا نیازی به صرف هزینه های مربوط به تعمیرات نخواهید داشت.

سامیت کیس دنیایی از انواع متفاوت گاردها و قاب های محافظ گوشی از جمله قاب گوشی ایفون، شیائومی، سامسونگ و … است. بهترین و مقاوم ترین قاب ها را به شما معرفی می کند و با صرف کمترین هزینه می توانید بهترین و کاربردی ترین قاب گوشی را برای خود تهیه کنید؛ بنابراین اگر قصد کاهش هزینه های جانبی را دارید بهترین روش برایتان خرید قاب های گوشی است.

امتیاز شما
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *